Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Mumin - 16 februari 2009 23:13

Fuck-face.

1 (stor) chokladmuffins, en skål gräddglass, fruktsallad badad i sockerlag och rom.

Fail.

Hemska människa. Fet.

Av Mumin - 16 februari 2009 19:18

Ingenting känns riktigt bra just nu, det är fel med mig, min vikt, min mat, min blogg, mitt liv. Det känns som om någonting verkligen inte stämmer. Jag får infall att hoppa av skolan, jag orkar inte. Jag vill sluta blogga, samtidigt som jag känner att jag vill fortsätta, samtidigt som jag bara känner att jag kanske ska byta bloggportal eller någonting sånt. Men gud, jag hoppar fram och tillbaka mellan olika adresser så det är nästan pinsamt.


Idag har det gått dåligt, jag måste sluta tänka "allt eller inget". Det fungerar ändå inte. Usch. Jag måste hitta balans, mer balans. Det är något fel på mig, jag väljer dåliga val. Och på onsdag har jag kursprov - måste skriva VG, annars får jag G i betyg på den kursen. Det är fail.


Imorgon ska jag träna, jag hinner inte ikväll. Gym imorgon. Soppa till lunch tror jag. Mättar soppa? Det finns alltid som alternativ i matsalen, kanske ska börja äta det istället för bara sallad.. äter inte av den "riktiga maten", vågar inte.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket bmi har du?
 25 eller högre
 20-24
 16-19
 14-16
 lägre än 14

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards