Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Mumin - 1 februari 2009 22:12

Självklart blir jag sjuk. Bara för jag har kemiprov imorgon.. men jag går väl till skolan, skriver provet och sen går jag hem. Föresten är min pojke så söt, han pussar mig och säger att han älskar mig och är så glad att jag är hans även fast jag är osminkad, oduschad, äcklig och sjuk. Älska min pojke<3


Nu blir det natten. Så jävla fucking astrött.

Av Mumin - 1 februari 2009 14:11

Fredag gick skitdåligt. Spydde och hade mig som vanligt, det var verkligen inte alls bra. Men hur som helst, igår (lördag), gick allt lite bättre faktiskt (1 ostsmörgås, en skål melon, 1/2 flapjack som pojkvännen tvingade i mig till lunch, en sallad med tomat, feta, bröd, sallad, spenat och lite dressing, lite öl, lite juice och några godisar). Det låter kanske mycket men det var ändå rätt bra tyckte jag. Hehe. Har inte vägt mig idag, för jag vågar helt enkelt inte.


Igår kväll fick jag min mens igen också, så nu har jag börjat ta mina p-piller. Jag hoppas naturligtvis att dem ska ge mig större bröst (har en liten patetiskt A-kupa) men inte orsaka viktuppgång.. eller typ överdrivet godis sug. 


Jag är ändå glad att jag börjar gå på p-pillrena nu, när jag tar dem kan jag ju inte spy för då riskerar jag att bli gravid och det vill jag verkligen inte!!! Så, om jag inte får massa äckliga biverkningar så gillar jag det här lite. 


Idag har jag ätit en skål med frukt och blåbärs-soyayoghurt och druckit ett stort glas juice. Snart är det lunch. Pojkvännen sov över här i natt, det var mysigt i min lilla 1,05 meter säng. Han tar i och för sig upp 3/4 av sängen.. men det gör ingenting. Jag gillar att sova med honom. Han andas lugnt. 


(Skulle ha tränat idag, men jag hinner inte för jag har ett enormt kemiprov imorgon som jag måste plugga som en liten gnu till. Plus att pappa och jag kanske ska övningsköra lite...)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket bmi har du?
 25 eller högre
 20-24
 16-19
 14-16
 lägre än 14

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards