Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Mumin - 4 februari 2009 22:49

Jag fick just en sån där underbar uppenbarelse!

Jag vill bli sjukt nyttig!!!


Japp, så imorgon efter att skolan och läxor och sånt (ja, jag ska försöka satsa lite.. kursproven kommer snart) ska jag göra egen sockerfri müsli och sen imorgon kväll ska jag försöka skriva ihop en mat och tränings plan. Sen ska jag långsamt långsamt jobba mot den, alltså den ska bli mitt slutgiltiga mål. Men jag går ut långsamt. Första steget blir att övervinna sockret. Jag är sockerberoende, jag erkänner. Imorgon ska jag inte äta någonting med socker. Det är delmål nummer ett. Sen tar jag dag efter dag, en i taget och jobbar framåt mot mitt mål. 


Det som ofta görs fel på alla möjliga håll är att man har för brottom, jag har ju lång tid på mig att nå extrem nyttighet - eller hur? Am I not right? (nämen ursäkta, min hjärna är inställd på engelska. Jag hade nationellt prov i det idag, så jag är lätt rubbad).


Nu vill jag verkligen bli nyttig.

Inte "jag måste" eller "jag ska". Jag vill!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket bmi har du?
 25 eller högre
 20-24
 16-19
 14-16
 lägre än 14

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards