Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Mumin - 2 februari 2009 18:56

Det är ju bara några dagar kvar (okej.. 12 dagar) och jag vet inte vad jag ska hitta på till min boyfriend. Någon som har något tips? Jag funderar på att göra egna chokladtrufflar (han älskar choklad)...


Dagen har gått skit. Jag skyller på sjukdom och p-piller.. men egentligen vet jag att jag bara är dålig. Måste skärpa mig ordentligt! Har ännu inte vägt mig, vågar inte väga mig heller. Kanske gör det imorgon bitti - om jag vågar. 

Antagligen är jag hemma imorgon också.. sjukdom. Förkylning. Fan fan fan. Det hindrar mig från att träna!


MIddag strax: kyckling med pasta, fetaost och typ någon sås + grönsaker. Mijau, vad jag blir fetto.

Av Mumin - 2 februari 2009 11:19

Jag är dundersjuk. Förkyld, snyter ut sjukt mycket snor, har ont i halsen. Vad var det första jag gjorde efter lunch? Spydde. Fick typ inte upp någonting.. gnocci och tomatsås vill inte komma upp. Plus att det verkade "hålla nere" chokladmuffinsen som mamma tvingade i mig som efterrätt.


Ja, hon kom hem och åt lunch med mig för att typ kontrollera att jag åt. Shit, jag blir så irriterad! Och för övrigt vågar jag inte väga mig, känner mig galet fetto. Har säkert gått upp 10kg under helgen!!!!!


Pojkvännen är också hemma idag, han har komp-ledigt från skolan. Jag tror han kommer över hit sen om ett tag, smsade honom och sa att jag skulle ligga och sova lite för att få vara för mig själv en stund. Jag orkar inte ha honom här just nu, mår så jävla illa - både för att jag känner mig så fet och för att jag är sjuk som en gnu.


På fredag vill jag se en vikt på 51,x igen.. så antagligen blir det till att kämpa nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket bmi har du?
 25 eller högre
 20-24
 16-19
 14-16
 lägre än 14

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards