Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Mumin - 22 januari 2009 18:50

Idag var jag mycket riktigt och tränade på gymmet - jag skrev in min ålder och vikt på crosstrainern och den sa till mig att jag faktiskt brände 550kcal på 30 minuter. Sen gjorde jag några situps och stretchade lite också. Sen åkte jag hem.


Var verkligen behövligt att träna idag, som jag har ätit. Jag tycker i och för sig att jag alltid äter för mycket men.. det känns alltid bättre när man får kompensera för det man ätit.


En sak oroar mig dock, min pojkvän tittade konstigt på mig när det slank ur mig att jag ska träna imorgon och på lördag också.. hoppas han inte börjar trycka i mig mat bara. Det skulle vara förfärligt!


Nu är det strax middag och sen ska jag leka med några vänner och möjligen pojkvännen också. Vi får se. Men som sagt, imorgon blir det träning innan skolan och sen myspys efter skolan, för då kommer jag vara sjukt trött.


Innan-middagen-vikt: 52,0kg (får jag se siffror under 52 imorgon?)

Av Mumin - 22 januari 2009 07:27

Jag känner mig så lätt och glad, lätt och glad. Vågen stannade på 52,2kg idag. Wow, jag hoppas jag kan fortsätta neråt idag och imorgon och kanske nå under 52,0 innan veckans slut. Hoppas hoppas hoppas!


Idag har jag i varje fall skola mellan 8.45 och 14.00 känns bittert. Men efter det blir det nog en halvtimmes träning och sen antingen ska jag leka med pojkvännen eller Miss B. Det beror på vad Miss B anser om mitt träningspass. 


 Nu skulle jag verkligen vilja skippa frukosten, men jag vet inte om det kommer gå.. mamma är hemma, pappa sitter vid frukostbordet och lillasyster ska snart upp och äta. Få dra ut på mitt sminkande och påklädande så att jag helt enkelt inte hinner äta frukost hemma och måste ta med en macka som jag sen slänger. Men vi får se.


xxx Mumin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket bmi har du?
 25 eller högre
 20-24
 16-19
 14-16
 lägre än 14

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards